IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
Moon landing fake
A.C.B.D.
post Nov 25 2016, 08:14 PM
Post #81

Kenner

Group: Posters
From: Koninkrijk der Nederlanden
Member No.: 19

QUOTE(TB @ Nov 25 2016, 07:04 PM) *
https://www.want.nl/10-nasa-uitvindingen-di...-kunt-bezitten/
http://www.demorgen.be/wetenschap/vijftig-...ingen-b410c931/
http://newsmonkey.be/article/203

NASA doet onderzoek naar wetenschap en de ruimte. NASA is dus broodnodig. Die uitvindingen die je afdoet als onbelangrijk en niet civiel zijn wel degelijk belangrijk in mijn en uw dagelijks leven.
Portugal gaf Columbus ooit drie schepen, was dat dan ook niet rechtvaardigd?

Ik doe de uitvindingen niet af als onbelangrijk. Ik heb er zelfs geen oordeel over. Ik stel alleen dat zonder NASA we al schoenzolen hadden!

De vraag is met welke zeekaarten ging Columbus varen? en wat hij heeft ontdekt was al bekend op een aantal zeekaarten + er woonden ook al mensen. NASA zou inmiddels toch in staat moeten zijn om een goede foto van de aarde te leveren. De laatste versie is gefotosjopt!
Go to the top of the page

+Quote Post
A.C.B.D.
post Nov 25 2016, 08:16 PM
Post #82

Kenner

QUOTE(koslo @ Nov 25 2016, 07:11 PM) *

Jep. . . komisch hoor Kos . . ss (superspeed)

+Quote Post
A.C.B.D.
post Nov 25 2016, 08:28 PM
Post #83

Kenner

QUOTE(A.C.B.D. @ Nov 25 2016, 07:16 PM) *
Jep. . . komisch hoor Kos . . ss (superspeed)

TB: blz. 11 > Spinoff

+Quote Post
TB
post Nov 25 2016, 11:36 PM
Post #84

Deskundige

Member No.: 25

Misschien wonen er ook al mensen op Mars? Nee, we weten dat dat niet zo is. En door welke organisatie weten we dat? (IMG:style_emoticons/default/dirol_mini.gif)

Gaat deze discussie eigenlijk nog ergens naartoe? Ik verdedig NASA omdat ze hun geld naar mijn mening wel waard zijn, geef wat uitvindingen die ze gedaan hebben, en plots gaat het over een gefotoshopte foto. Ik zal maar bijten zeker? Beste Doemlicht, over welke foto gaat het?

Of is het de bedoeling om na een geregisseerde maanlanding naar de holle/platte aarde te gaan?

+Quote Post
koslo
post Nov 27 2016, 11:06 AM
Post #85

Deskundige

Member No.: 531

Kop op TB, een beetje frictie kan geen kwaad. En ik heb ook niet door over welke photo je het hebt.
Doemlicht heeft in deze discussie over Erik Verlinde gesproken, dat is toch al boeiend. Er komt misschien nog iets over de EM drive,

Maar zelfs al was er een andere bewoonbare aarde in de verre versten van het heelal, dan is het nog niet mogelijk daarheen te gaan.
Nasa dient starwars, ja om aankomende asteroïden uit hun baan te knallen.

https://www.youtube.com/watch?v=EhkmglawA2w
Laatste avondmaal....

+Quote Post
A.C.B.D.
post Nov 27 2016, 12:30 PM
Post #86

Kenner

QUOTE(TB @ Nov 25 2016, 10:36 PM) *
Beste Doemlicht, over welke foto gaat het?

QUOTE(koslo @ Nov 27 2016, 10:06 AM) *
En ik heb ook niet door over welke photo je het hebt.

Ik bedoel de gefotosjopte Blue Marble bewerkt door Robert Simmons in dienst van NASA zelf! Simmons erkent dat hij deze Blue Marble heeft gefotosjopt uit oudere zwart wit beelden (Apollo missies) en de beschikbare satellietbeelden.
Vervolgens heeft deze presentatie van de aarde langzaam het beeld ingenomen van de aarde in ons collectief geheugen. Alle eerste apple i phone gebruikers kennen dit beeld als wallpaper voor hun telefoon. Daarna is de versie van Simmons nog diverse keren aangepast waarbij ik me de vraag stel of de verhoudingen van de diverse continenten nog wel kloppen. Er zijn beelden van aarde die de mensheid gepresenteerd kreeg waar de verenigde staten van amerika wel een prominent deel van dit beeld vertegenwoordigde. Dus als ik het over perceptie heb dan bedoel ik behalve wat ik zelf waarneem ook hetgeen wat je gepresenteerd krijgt. Het klopt wat mij betreft gewoonweg niet!

+Quote Post
john
post Jan 30 2017, 01:35 PM
Post #87

Deskundige

From: Lot France
Member No.: 1,121

http://topexaminer.com/2017/01/30/new-vide...as-faked-watch/
'

Apollo missions have been called a hoax time and again by a number of people around the world by presenting images or videos that they claim are evidence of the alleged hoax and a new video joining this long list of alleged evidence is a new unedited video from NASA archives that claims to prove beyond a shred of doubt that the Apollo 10 moon mission was faked.

The video was uploaded on YouTube on January 23, 2017,'

+Quote Post
A.C.B.D.
post Jan 30 2017, 06:03 PM
Post #88

Kenner

QUOTE(john @ Jan 30 2017, 12:35 PM) *
http://topexaminer.com/2017/01/30/new-vide...as-faked-watch/
'

Apollo missions have been called a hoax time and again by a number of people around the world by presenting images or videos that they claim are evidence of the alleged hoax and a new video joining this long list of alleged evidence is a new unedited video from NASA archives that claims to prove beyond a shred of doubt that the Apollo 10 moon mission was faked.

The video was uploaded on YouTube on January 23, 2017,'

Ik weet niet goed om van dit soort filmpjes iets te vinden . . . kan evengoed fake zijn als de bronnen niet zijn te herleiden . . aandacht voor het onderwerp waardeer ik. En al zullen de meeste forumers weinig met dit onderwerp hebben, het is wel een actueel ding wat 'voor je ogen' zich afspeelt. Ik denk dat iets dergelijks ook voor RLC geldt.

Het 'bewijs' komt wat mij betreft veelal van NASA zelf > bijvoorbeeld een simpele zoals deze . . . In 1958, Dr. James Van Allen discovered a collection of high-energy particle clouds within 40,000 kilometers of Earth. These belts have long been known as "bad news" for satellites and astronauts, with potentially deadly consequences if too much time is spent within them. Apollo astronauts travelled through some of these belt regions because the orbit of the moon lies along the fastest line-of-travel from Earth. A one-page teacher guide accompanies the one-page assignment.

Vraag ik mijzelf gewoon af: waarom moet NASA zo uitdrukkelijk vermelden dat de Apollo astronauten weer wel door enkele van Allen Banden zijn gegaan? . . . . en dan moet je ook nog een keer terug!

+Quote Post

5 Pages V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd June 2017 - 08:52 PM